sunnuntai 16. joulukuuta 2012

my christmas wishlist

Vaihdoin bannerin, onko liian iso?

Kesäisistä tunnelmista palataan joulukuuhun. Eipä ole hirveän montaa päivää jäljellä jouluaattoon! Toivottavasti vielä ehtii kirjoittaa joulupukille, sillä lahjat on mun mielestä parasta joulussa! Ei ruoka, laulut, turha riitely ja stressaaminen yhdessä muiden kanssa (mitä myös joulumieleksi kutsutaan), saa mua iloisemmaksi kuin lahjat!
Hehhe, mikä materialisti...

Tykkään kyllä siitä Jeesuksen juhlistamisesta, vaikka se harvemmin on esillä meidän perheen joulunvietossa.. Mutta saihan se Jeesuskin lahjoja!
Onhan niitä hankala välillä keksiä itselle tai muille, mutta mulle on tupsahdellut ideoita ihan kiitettävästi!

kuva: weheartit
Tässä kuitenkin muutamia juttuja, mitä toivoisin mun lahjoista löytyvän!(jos olisin ollut superkiltti..)

1. Joku kirja. Se on vaan perinne, oon aina saanut niitä.
Tykkään lukea ja joululomalla siihen on aikaa!

2. Haalari. Juuri se aikuisten potkupuku.
Siinä on hyvä viettää nämä joulun löhöttelypäivät kotona.

3. No suklaa on aina kiva lahja! Tosin koitan nyt skarpata ja katsoa vähän tarkemmin mitä suuhuni pistän.

4.Ikean lahjakortti. Rakastan sisustamista! Verhot, pari tyynyliinaa jne.

5. Muutkin lahjakortit kelpaa; viininpunaset farkut, sukkahousut, alusvaatteet, asusteet ja ruskea laukku odottaa mua! Ehkä pari kivaa neuletta ja puseroakin.. ;)

6. Pyjamashortsit! Niillä kelpais vetää unta palloon.

7. Kauneuden hoitotuotteet; meikit, kasvohoidot jne.


Tuossahan niitä nyt oli "muutama". Nyt sitten vaan innolla odottelemaan joulua!
Mitä muiden lahjalistalta löytyy? :)


// Changed the banner, what do you think?

Also made a Christmas wishlist. What I want for Christmas; giftcards, beauty products, chocolate, a good book, onepiece, pyjama shorts..

How about you? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti